WYSIWYG Web Builder
List formalny numer 110

Otrzymałeś/-aś ubranie, które zamówiłeś/-aś z katalogu sprzedaży wysyłkowej firmy z siedzibą w Londynie. Niestety, przesyłka budzi Twoje zastrzeżenia. Napisz list - reklamację do firmy.
-  Wyjaśnij, w jakiej sprawie piszesz i wyraź swoje rozczarowanie jakością ubrania.
-  Dodaj, że przysłano Ci niewłaściwy rozmiar i kolor.
-  Zaznacz, że cena wcale nie była konkurencyjna, a okres ocze­ kiwania na przesyłkę stanowczo za długi.
-Zażądaj zwrotu kosztów zakupu lub wymiany na ubranie dob­ rej jakości.



Dear Sir or Madam,
I am writing to express my dissatisfaction about your product which I purchased from your company. It was a black, silk, evening dress, size forty. I got the package only yesterday, while the day of the order was two weeks ago. Unfortunately, when I opened the package, I noticed, that the fabric was very poor quality. Besides, the dress is much too long. What's more, I ordered a green dress, and in fact I got a violet one, which is quite unacceptable. Please, note that the price is not at all competitive and the time of shipment was much too long. Taking all these facts into consideration, I strongly demand a full refund of the cost. Another solution would be replacement of the faulty product with a good quality one. I trust that this matter will not be treated lightly.
I am looking forward to hearing from you as soon as possible.
Yours faithfully,
XYZ
Posłuchaj